31 Ekim 2011 Pazartesi

Kadrajım'a Takılıp Size Uzanan İlk Karelerimle Sıcacık Merhabalar...



Herkese merhabalar, doğum günümle tanıştığım ve ayrılmayı hiç düşünmediğim ilk DSLR makinem ( EOS 550D ) aramızdaki aşkı anlatmaya kelimeler yetmez :) Canon'um biricik bebeğim o benim. O olmasa benim bu blogu açmak için sebebim olmaz, sizinle kadrajıma takılanları paylaşamazdım. Şimdilerde aileyi büyütmek tüm hayalim, bir abisi ( EOS 7D ) veya bir ablası ( EOS 5D Mark II ) olsa bebeğimin, hem o hem ben çok mutlu ve kocaman bir aile olurduk. İlgili kişilere ( sevgili ruh eşime ) ilk yazımda bunu yazmak istemezdim. Gözünü ilk günden Lens, tripot ,bilumum araç gereçler aldırarak korkutmuşken daha fazlasını isteyememekle birlikte yine de kulağa kar suyu kaçırılır :)



Güneşli bir sabahta Beşiktaş' tan başlar serüven...


Günün ilk modeli


Gri ve mavinin kardeşliği





 MIO AMORE yine olsa yine yaparım :P


Sevgi arsızı şey :)


Hayalimdeki ev bana satmazlar mı acaba ?




 Büyükada' dan Kınalı' ya kadar bize eşlik eden ve enerjisine hayran kaldığım kişi 


Hepimiz özenmişizdir onlara özgürlük bu karelerde...














Finale doğru bana sunulan ödül pozlamalarından biri



Finali en sevdiğim karelerimden biriyle yapıyorum, sevgilerimle...





2 yorum:

  1. Makinenin kalitesi tabii ki tartişılmaz ama açılar, yakaladığın anlar cok başarılı bayıldıım!!!

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim yasemen :)

    YanıtlaSil